Levering med GLS
Vi leverer produkter med GLS, hvor du kan hente pakken ved nærmeste GLS Pakkeshop (find nærmeste GLS Pakkeshop)
Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os det fulde ansvar. Vi betragter først varerne som leveret, når du har modtaget forsendelsen i hel og ubeskadiget stand. Dette betyder, at du aldrig kommer til at hæfte for varer, der er bortkommet/beskadiget under transporten. Ved modtagelsen af pakken/varerne skal du kontrollere for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Såfremt der er en skade på pakken/varerne skal der gøres indsigelse over for transportfirmaet på stedet.
VIGTIGT! Viser emballagen tegn på skade, når du modtager den, skal du åbne pakken i overværelse af postbuddet eller fragtmanden, idet kvittering for modtagelsen er det samme som at sige, at varen er i orden. Er varen beskadiget, påføres kvitteringen "nægtet modtagelse på grund af beskadigelse", hvorefter postbuddet/fragtmanden tager pakken med igen. Herefter skal vi straks kontaktes. Opdager du først transportskaden efterfølgende, skal du ligeledes straks kontakte os.
Det er vigtigt, at den beskadigede emballage bevares for senere besigtigelse af transportør. TOPGardiner sørger altid for, at du som kunde bliver holdt skadesfri.
Vi leverer til følgende lande:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |